fbpx
חברת שיווק דיגיטלי

אסטרטגיה שיווקית לעסק

לשווק את העסק שלכם בדרך המתאימה עבורכם

יצירת אסטרטגיה ותכנית שיווק לעסק

הגדרת מטרות ויעדים שיווקיים

האסטרטגיה השיווקית מתחילה בהגדרת מטרות ויעדים ברורים: האם אתם מעוניינים להגדיל את המכירות? לחזק את הנוכחות הדיגיטלית? להגיע לקהל חדש? הגדרת המטרות מאפשרת לנו לבנות תוכנית ממוקדת ומדידה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

זיהוי קהל היעד והבנת צרכיו

ננתח את קהל היעד שלכם ונתמקד בפרופילים ובסגמנטים המתאימים ביותר לעסק. זה כולל הבנה של הרגלי הגלישה, תחומי העניין והצרכים של הקהל, כדי שנוכל להתאים את המסרים והערוצים בהם נפעל בצורה המדויקת ביותר.

מיפוי ובחירת ערוצי השיווק

נבנה עבורכם תוכנית שיווקית שמפרטת את ערוצי השיווק המתאימים לכם: רשתות חברתיות, קידום אורגני, דיוור במייל, כנסים, נטוורקינג ועוד. כל ערוץ נבחר בקפידה בהתאם למאפייני הקהל ולמטרות שהוגדרו, כדי למקסם את ההשפעה ולהשקיע את המשאבים במקומות הנכונים.

יצירת תוכנית תוכן

אסטרטגיה שיווקית כוללת גם תכנון תוכן מתאים לקהל ולערוצים, כולל סוגי התכנים שיניבו מעורבות ותגובות – פוסטים, בלוגים, סרטונים ומיילים. תוכנית התוכן מספקת מפת דרכים ברורה לפעולה ומסייעת בבניית נוכחות עקבית וחזקה ברשתות הדיגיטליות.

תכנון תקציב שיווקי והמלצות להוצאות

תוכנית האסטרטגיה כוללת המלצות לחלוקת תקציב אפקטיבית בין הערוצים השונים. נמליץ כיצד לחלק את המשאבים בין הקידום האורגני והקידום הממומן, כך שתשיגו מקסימום תוצאות במינימום השקעה.

אסטרטגיה שיווקית מתאימה יכולה לעזור לכם להשיג צמיחה עסקית על ידי

התמקדות במהלכים הנכונים, חיסכון במשאבים ומיקוד בהזדמנויות

לכל עסק יש את הסיפור שלו, את החזון שלו, ואת קהל היעד הייחודי לו. תהליך יצירת האסטרטגיה השיווקית נבנה כדי למקד את המטרות שלך וליצור תוכנית שיווקית מדויקת ומותאמת, שתניע את העסק שלך קדימה.

אחד האתגרים בשיווק היום הוא לסנן את הדברים החשובים מסך האפשרויות הרבות שעומדים בפניכם כבעלי עסקים: משיווק בדוא״ל ועד קידום אתרים, מנטוורקינג ועד וובינרים – יש אינספור אפשרויות לשווק את העסק שלכם. 

ללא אסטרטגיה שיווקית, בעלי עסקים עלולים למצוא את עצמם משקיעים זמן וכסף במקומות הלא נכונים ולבזבז משאבים יקרים. בעידן שבו התחרות ברשתות החברתיות ובדיגיטל נמצאת במגמת עלייה מתמדת, חשוב לדעת מה לא לעשות ואיפה לא לבזבז את הכסף, לצד כל מה שכדאי להשקיע בו.

אסטרטגיה שיווקית ברורה תעזור לכם לבחור בפעולות הנכונות עבורכם ועבור העסק שלכם ולא לבזבז זמן, כסף ואנרגיה על פעולות שיווק מיותרות. 

עיצוב ובניית אתרים ושיווק דיגיטלי

תהליך העבודה איתנו

1

שאלון מקדים

התהליך מתחיל במילוי שאלון מקדים, שמיועד להכיר את העסק שלכם לעומק ולהבין את המטרות, קהל היעד, האתגרים וההזדמנויות שזיהיתם עד כה. השאלון עוזר לנו לקבל תמונה ברורה על הפעילות הנוכחית שלכם, מה שיאפשר לנו להתאים את המחקר וההמלצות בצורה מדויקת לצרכים הייחודיים של העסק.

 

2

מחקרים אונליין ומיפוי הזדמנויות

לאחר קבלת השאלון, נתחיל במחקר מעמיק אונליין. נבחן את המתחרים שלכם, נזהה מגמות שוק רלוונטיות, ונבצע מחקר מילות מפתח כדי להבין את הביטויים והנושאים שבהם הקהל שלכם מתעניין. השלב הזה כולל גם ניתוח של ערוצי השיווק המתאימים ביותר לעסק שלכם וסקירה של הזדמנויות לשיפור בנוכחות הדיגיטלית.

3

פגישת אסטרטגיה

בפגישה עצמה, נציג בפניכם את הממצאים והמסקנות שעלו מתוך המחקרים והשאלון, ונציג תוכנית פעולה מפורטת וממוקדת. נדון באסטרטגיות השיווק המומלצות, בערוצים שבהם כדאי להשקיע, ובפעולות שמומלץ להימנע מהן כדי לחסוך במשאבים. בסיום הפגישה, תצאו עם מסמך הנחיות הכולל את כל ההמלצות והשלבים הבאים, כך שתוכלו להתחיל לפעול לקידום העסק בצורה עצמאית וממוקדת.

תשובות לשאלות נפוצות

אסטרטגיה שיווקית היא כלי חיוני שמאפשר לכם להתמקד במה שבאמת חשוב לקידום העסק. במקום לנסות לפרסם בכל מקום, האסטרטגיה תכוון אתכם לפעילויות שיביאו תוצאות בטווח הקרוב והרחוק, ותחסוך לכם משאבים על קידום במקומות פחות מתאימים.

 

 

עלות בניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים היא: החל מ- 1500 ש״ח עבור עסק קטן

התוכנית מספקת המלצות מפורטות על צעדים שיש לנקוט, כולל מיקוד בערוצים השיווקיים המתאימים ביותר. התוכנית אינה כוללת הדרכה לפעולות יומיומיות מפורטות, אך נותנת הנחיות כלליות שמסייעות בהתנהלות השוטפת.

 

בהחלט. התוכנית מותאמת כדי לאפשר לכם להתחיל לפעול בעצמכם. עם זאת, במידה ותרצו ליווי נוסף או יישום של תוכן, קמפיינים או פעולות אחרות, נשמח להציע גם שירותים משלימים.

 

כן, התוכנית כוללת המלצות לקידום ממומן במידת הצורך. נוכל להציע לכם הכוונה לגבי תקציב מומלץ, קמפיינים מתאימים ופלטפורמות שבהן כדאי לבצע פרסום ממומן.

 

תהליך האסטרטגיה כולו, כולל מילוי השאלון, מחקר מקדים, פגישת האסטרטגיה ובניית התוכנית, נמשך כשבועיים. לאחר מכן, תוכלו להמשיך לפעול לפי ההנחיות שלנו באופן עצמאי או להמשיך איתנו ליישום האסטרטגיה ותכנית הפעולה שלכם.

כלי נגישות

Powered by - Wemake